Reorganizácia spoločnosti priniesla zásadné zmeny. TAAK Odškodňovacia spoločnosť v uplynulom období prešla niekoľkými zásadnými zmenami, ktorých cieľom je zaradiť efektívne riešenia pre zdokonalenie svojich služieb a prehĺbiť komunikáciu s klientmi.
Uvedomujeme si potrebu a požiadavku na strane klientov zlepšiť a zefektívniť komunikáciu zo strany TAAK Odškodňovacej spoločnosti, voči svojim klientom. Rovnako si uvedomujeme potrebu lepšie a efektívnejšie informovať poškodené osoby o ich nárokoch na odškodné z poisťovne.
Tento fakt zásadne ovplynil strategické rozhodnutia, ktoré TAAK Odškodňovacia spoločnosť, v roku 2019 spravila.
V reakcii na skvalitnenie nami poskytovaných služieb došlo na začiatku roku 2019 k zásadným personálnym zmenám, ktoré sa týkali vedenia, ako aj obchodného zastúpenia. Táto generačná výmena priniesla do spoločnosti nové smerovanie, vízie i fungovanie. Medzi dlhodobé ciele spoločnosti, patrí predovšetkým budovanie pozitívnych vzťahov so zákazníkmi, ktoré súvisí s profesionálnou a prístupnou komunikáciou medzi TAAK Odškodňovacou spoločnosťou a zákazníkmi.
S ohľadom na dopyt klientov a nové trendy v komunikácii, sa spoločnsoť s cieľom priblížiť sa zákazníkom a lepšie a rýchlejšie poskytovať potrebné informácie, rozhodla spustiť svoju Facebookovu stránku, kde pravidelne informuje poškodené osoby po nehodách o nárokoch, ktoré maju vo vzťahu voči poisťovni.
Zároveň TAAK Odškodňovacia spoločnosť, spustila službu live chat na sociálnej sieti Facebook, kde zdarma poskytuje pomoc a poradenstvo poškodeným osobám po dopravných nehodách v pracovných dňoch v čase od 09:00 – 16:30.
TAAK Odškodňovacia spoločnosť prešla mnohými internými zmenami, pri ktorých sa zmenili firemné postupy a nastavili sa kontrolné mechanizmy. Tie pomáhajú zlepšiť, zrýchliť a zefektívniť proces odškodňovania klientov po dopravných nehodách. Dané mechnizmy urýchlili vyplácanie odškodného po dopravných nehodách už do štrnástich dní po vyplatení poistného plnenia poisťovňou.
Vďka týmto zmenám TAAK Odškodňovacia spoločnosť značne zlepšila svoje fungovanie. Súčasne však vďaka svojím expertom na odškodnenie, zostala popredným lídron pre odškodňovanie na Slovenskom trhu. Jej dlhoročné skúsenosti dokázali pomôcť už viac ako dvetisíc klientom, pričom im vymohla vyše 1,8 milióna eur. Touto cestou sa zároveň chceme poďakovať všetkým klientom za prejavenú dôveru a záujem využívať naše služby.